פעילות אכיפה נחושה כנגד מפירי התקנות בל"ג בעומר

בנצי לייזרוביץ 2 Comment on פעילות אכיפה נחושה כנגד מפירי התקנות בל"ג בעומר

שוטרי משטרת ישראל החלו לבצע פעילות אכיפה נחושה ברחבי הארץ כנגד העולים לציון הרשב"י ומדליקי המדורות בניגוד לתקנות וההנחיות עליהם הכריזה השנה הממשלה בעקבות סכנת הקורונה

אילוסטרציה צילום: משטרת ישראל
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום (ראשון) במהלך פעילות אכיפה בנושא, אותרו כעשרה אנשים באזור ציון קברו של הרשב"י במירון על ידי שוטרי מג"ב, בניגוד להנחיות כשהם לנים במערה ובאוהלים ורכבם מוסלק עם כיסוי ירוק בכדי למנוע מהשוטרים להבחין בהם.

השוטרים עיכבו אותם לחקירה במהלכה נרשמו להם קנסות על הפרת צו בריאות העם.

רכבם של האנשים שנתפסו באזור ציון קברו של הרשב"י | צילום: דוברות המשטרה

מקום מחבואם של האנשים שנתפסו באזור ציון קברו של הרשב"י | צילום: דוברות המשטרה

מקום מחבואם של האנשים שנתפסו באזור ציון קברו של הרשב"י | צילום: דוברות המשטרה

החל משעות הבוקר פרוסים כוחות גדולים של משטרה ומג"ב ביערות ובשטחים הפתוחים באזור הציון, מצוידים באמצעי תצפית ורכבי שטח בכדי לאכוף את ההנחיות.

משטרת ישראל קוראת לציבור ומדגישה: הישמעו להנחיות ואל תגיעו לקברו של הרשב"י במירון. כל ניסיון להסתנן בניגוד להנחיות יתקל באכיפה משטרתית נחושה כשהמטרה היא המאבק המתמשך בהתפשטות נגיף הקורונה.

"חשוב לנו שהציבור יבין את המשמעות של אי עמידה בהנחיות ושל הניסיונות להגיע לאזור הציון במירון. מדובר בסכנה ממשית של התפשטות נגיף הקורונה וכל פעילותנו באזור נועדה להציל חיים. אנו נחושים לבצע את המשימה ומקווים לזכות לשיתוף פעולה מצד הציבור", מדגיש קצין מג"ב שמפקד על הפעילות באזור מירון.

בתוך כך, קצין כבוי והמשטרה שערכו סיור במהלך הבוקר בעיר ביתר עלית גילו מספר מקומות שבהם הוכנו מדורות להדלקה. הם כרזו לכולם לבוא ולפרק את הקרשים שהוכנו למדורה.

חשוב לדעת: גובה הקנס על הדלקת מדורה השנה בל"ג בעומר הוא 14,400 ש"ח. גורמים במשטרה מזהירים מפעילות אכיפה נחושה שתתבצע הערב בכל הארץ.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    תפילה בבית הכנסת היא, אולי, מצוה הבאה בעבירה. הדלקות, הם פשוט עבירה הבאה בעבירה. והוא הדין ה"חכמים" שמסתננים למירון! (איזו מצוה היא ההדלקה במירון?)

  2. 1

    כל פעם אותה תמונה.